Kik vagyunk?

Társaságunkat Budapest Főváros Önkormányzata 2017-ben a BKK leányvállalataként hozta létre annak érdekében, hogy a közlekedési rendszer hatékonyabban, átláthatóbban működjön. A BKÜ Zrt. megalapításának célja a Főváros szakmai és tulajdonosi kontrolljának megerősítése, a feladatellátás ésszerűsítése, a párhuzamosságok megszüntetése. A BKÜ Zrt.-t 2017. március 2-án jegyezte be a cégbíróság, vezérigazgatónk Dr. Gyimesi László.

Célunk

Célunk, hogy ügyfeleink és Budapest főváros vezetése által elvárt színvonalon – együttműködő, elhivatott és hatékony munkatársakkal – támogassuk a közösségi közlekedés üzemeltetését és fejlesztését. Teljesítményünk legfontosabb mércéjének tekintjük ügyfeleink elégedettségét. Arra törekszünk, hogy Budapest vezetésének támogatásával hosszú távon meghatározó szereplői legyünk a főváros közlekedési infrastruktúrájának.

Jegyellenőrzés

Az ellenőrzés célja nem csupán a jogosulatlanul utazók pótdíjazása. Jegyellenőr kollégáink munkájukkal hozzájárulnak a jogkövető magatartás erősítéséhez, a jegy- és bérletvásárlások számának növeléséhez. A személyes és helyszíni utastájékoztatás meghatározó az ügyfelek számára: munkatársaink jelentős szerepet játszanak az eredményes utastájékoztatásban is.

Ügyfélkapcsolatok

Kiemelten fontos számunkra, hogy ügyfeleinkkel közvetlen kapcsolatban legyünk. Többek között 9 ügyfélközpontot, 12 jegy- és bérletpénztárt, személyes, telefonos és levelezési ügyfélszolgálatot, valamint mobil értékesítési pontot működtetünk. Jelen vagyunk a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér 2A és 2B terminálján, valamint a város számos fontos csomópontján. Kollégáink változatos feladatokat látnak el, amelyek között megtalálható a jegy- és bérletértékesítés, az információnyújtás, a MOL Bubi ügyintézés, a pótdíjügyintézés, nagykereskedelmi partnereink kiszolgálása, valamint az ajándéktárgyak értékesítése.

Utastájékoztatás

Utastájékoztatási munkánk eredménye mintegy 3 millió emberhez jut el naponta. Utastájékoztató anyagokat, hirdetményeket készítünk, amelyekkel ügyfeleink Budapest 5700 megállóhelyén, az aluljárókban, a közlekedési csomópontokban és a járműveken találkozhatnak. Gondoskodunk azoknak a hangbemondásoknak a felvételéről, amelyek a járműveken és az állomásokon hallhatók. Kivitelezési csapatunk biztosítja, hogy tiszták, épek legyenek a fővárosban a megállóhelyi oszlopok és az utastájékoztatáshoz szükséges infrastruktúra-elemek.

Partnertámogatás

Közösségi közlekedéshez kapcsolódó feladatainkon kívül informatikai, beszerzési, ingatlangazdálkodási és üzemeltetési, munka- és tűzvédelmi szolgáltatásokat nyújtunk gazdasági társaságoknak. Szakembereink jelentős – állami és versenyszférára kiterjedő – tapasztalattal rendelkeznek folyamatok, rendszerek kialakításában, üzemeltetésében. A HelpDesk a hét minden napján 0–24 órában ügyfeleink rendelkezésére áll, beszerzőink naprakész, megbízható beszállítói adatbázissal, megfelelő gyakorlattal támogatják a speciális szolgáltatások és termékek felkutatását és beszerzését is. Kérjük, hogy részletes tájékoztatásért, ajánlatkérésért vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi e-mail-címen: [email protected]